Menu

Articol

Ioan Popa şi-a prezentat „Planul de acţiune pentru Reşiţa”

Candidatul PNL pentru Primăria Reşiţa, Ioan Popa, şi-a prezentat, astăzi, într-o conferinţă de presă, alături de candidaţii la Consiliul Local Reşiţa, „Planul de acţiune pentru Reşiţa 2016-2024”, precum şi Platforma online de campanie, în care sunt expuse „Planul de acţiune”, echipa de candidaţi, cu date personale, cu realizări profesionale şi obiective în ceea ce priveşte administraţia municipiului Reşiţa. Sloganul sub care se desfăşoară campania electorală a liberalilor pentru câştigarea Primăriei Reşiţa este: „Ioan Popa deschide Reşiţa”.

Ioan Popa, a prezentat Planul de acţiune, împreună cu Graţian Mihăilescu, cel care a participat la elaborarea planului, în baza unei analize tehnico-financiare a administraţiei publice din Reşiţa, realizată de o echipă de specialişti de la Universitatea „Babeş-Bolyai” din Cluj, analiză care cuprinde perioada 2008-2015. În acest studiu Reşiţa este analizată comparativ cu Alba Iulia, Târgu Jiu şi Slatina, oraşe aproximativ de aceeaşi mărime. Conform analizei, deşi are potenţial, Reşiţa iese prost la toate capitolele, în comparaţie cu celelalte trei oraşe.  

Ioan Popa a prezentat principalele priorităţi pe care se va axa, în calitate de primar, pentru a dezvolta oraşul. Priorităţile sunt: atragerea de investitori, crearea de evenimente cultural-sportive şi transformarea Reşiţei într-un centru turistic de excelenţă.   

Powered by Jasper Roberts - Blog