Menu

Articol

Pentru orice petrecere pe domeniul public, e nevoie de aprobare de la primărie

În această vară, două nunți țigănești au atras în mod deosebit atenția locuitorilor Reșiței. S-a spus atunci că nuntașii nu ar fi trebuit să ocupe parcarea de la Stadionul „Mircea Chivu“ și nici fosta piață „Mureșul“, din cartierul „Muncitoresc“.

Pentru a lămuri lucrurile, Primăria Municipiului Reşiţa atrage atenţia organizatorilor de evenimente, care intenţionează să organizeze diverse acţiuni pe raza municipiului Reşiţa, pe domeniul public, şi care presupun o mare afluenţă de public, că acestea trebuie aduse la cunoştinţa autorităţii publice locale, în scopul asigurării unor condiţii adecvate bunei desfăşurări.

„Administraţia locală îşi exprimă, şi pe această cale, deschiderea şi disponibilitatea de a susţine evenimente şi doreşte ca acestea să fie corelate cu programările lucrărilor derulate de municipalitate, pentru a nu produce disconfort organizatorilor, participanţilor la eveniment sau locuitorilor din zona respectivă.

Precizăm că solicitările de organizare a evenimentelor pe domeniul public se pot depune la Registratura Consiliului Local al Municipiului Reşiţa, la sediul Primăriei Reşiţa, situat în Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 1A, cam. 2, parter“, se arată în comunicatul de presă al primăriei.

Powered by Jasper Roberts - Blog