Menu

Articol

Pentru prima dată Reşiţa este promovată la un alt nivel (VIDEO)

Atragerea investitorilor la Reşiţa a fost, până acum, o mare problemă. Fie veneau investitorii şi se loveau de lipsa de informare a edililor, fie nu găseau aici forţă de muncă, cert este însă că numărul investitorilor a fost şi este destul de mic. Ioan Popa, primarul Reşiţei, a declarat în nenumărate rânduri că lucrează la un proiect amplu pentru promovarea oraşului, iar astăzi, 19 martie, a lansat conceptul „Invest in Reşiţa“.

Proiectul este în lucru din 2016, iar după o colaborare între MKBT, o firmă de dezvoltare urbană, şi primăria municipiului, a luat naştere un nou site, o nouă broşură şi un film de prezentare a Reşiţei. Materialele conţin date despre cele două mari uzine din oraş, zona de învăţământ universitar şi preuniversitar şi zonele-cheie pentru posibilii doritori de a-şi deschide aici o afacere, sau noii dezvoltatori. Primarul a punctat faptul că s-a lucrat intens la acest concept, fiind cuprinse şi date despre resursa umană. Analizele detaliate nu vor face decât să pună Reşiţa într-o lumină pozitivă.

„În perioada următoare vom respecta un grafic pentru lansarea conceptului la nivel naţional şi internaţional, spune Ioan Popa. Am înaintat deja scrisori de intenţie pentru ca broşura şi toate datele să fie prezente în ambasade şi consulate, iar ulterior se vor purta discuţii pentru ca filmul de prezentare să ruleze în aeroporturi“. Edilul este încrezător în noul concept şi a mai adăugat faptul că speră ca, până în 2020, la Reşiţa să se creeze cel puţin 1.000 de locuri noi de muncă.

Powered by Jasper Roberts - Blog