Menu

Articol

Primarul Reșiței le-a pus gând rău patronilor de terase ce folosesc umbrele cu reclame

După adoptarea proiectului de hotărâre privind modificarea cuantumului veniturilor nete, de la 800 la 600 de lei, pentru care pensionarii primesc tichete gratuite de călătorie pe mijloacele de transport în comun din Reșița, și după anunțurile privind disponibilizarea 120 de angajați și reduceri salariale în Primăria Municipului Reșița, primarul Ioan Popa surprinde din nou printr-o măsură pe care intenționează să o ia în viitor. O măsură la care nu s-a gândit nici un alt primar reșițean până acum și care ține nu doar de partea estetică, ci și de o concurență neloială pe piața publicității.

Mai precis, Ioan Popa le-a pus gând rău acelor patroni de terase din municipiul reședință de județ, care folosesc umbreluțe pentru soare. „În alte orașe nu vezi ca la noi tot felul de umbrele colorate și imprimate cu reclame pentru «Ursus», «Timișoreana» sau mai știu eu pentru ce mărci de bere. E reclamă pe față. Nu am nimic împotrivă, dacă patronii vor să facă reclame unor astfel de firme, dar să plătească ca oricare alt investitor ce afișează un banner sau panou publicitar pe spațiul public. O astfel de umbrelă are o suprafață de 12-14 metri pătrați. Credeți că ne-ar strica niște bani care să vină de pe urma taxei pe care am percepe-o?“, se întreabă edilul-șef.

Ioan Popa spune că și în alte orașe din țară se procedează în mod asemănător și că nu se opune folosirii acestor umbreluțe pentru soare, doar că nu este cinstit ca unele firme de bere sau de băuturi răcoritoare să-și facă publicitate gratuită. Primarul spune că pe viitor va schimba regula jocului și că va condiționa folosirea umbreluțelor de o chirie conform hotărârilor de consiliu local. Împreună cu specialiștii din primărie va  gândi un astfel de proiect care, cel mai probabil, va prinde contur începând cu vara anului viitor. În acest caz, patronii au alternativa achiziționării unor umbreluțe nepersonalizate.

Powered by Jasper Roberts - Blog