Menu

licitație

Prețul corect al unui loc de parcare în Reșița: 4.298 lei!

Dacă ar fi să ne luăm după numărul mașinilor proprietate personală, am putea crede că în Reșița curge lapte și miere pe toate drumurile și...parcările din oraș. Locurile de parcare reprezintă o mare problemă, iar măsurile luate până acum de municipalitate nu par să rezolve situația, așa cum ne-am dori cu toții.

Primăria Reșița, decisă să plătească o datorie ce nu-i aparține. Profitor, Hydro Engineering

Muzeul de locomotive cu aburi, Reșița

În data de 9 august, se organizează o licitație pentru vânzarea unei locomotive cu aburi din muzeul reșițean cu același nume. Primarul Ioan Popa declara astăzi că primăria este dispusă să o cumpere în condiții deloc avantajoase și la limita legii, întrucât Fundația condusă de Lăcrimioara Chebuțiu, cea care deține muzeul din Triaj, datorează SC Hydro Engineering, controlată de soțul său, Adrian Chebuțiu, suma de 170.000 de lei, bani pe care, se pare, nu-i are. Pentru evitarea unor surprize legate de cumpărarea locomotivei, Popa spunea că primăria este gata să plătească acești bani.

Primăria Reşiţa se opune vânzării unei locomotive cu aburi

În urmă cu câteva zile, Biroul Executor Judecătoresc „Brad T. Gheorghe“ a anunțat organizarea unei licitații publice, în data de 15 iunie, privind vânzarea unei locomotive cu abur, componentă a Muzelui de Locomotive Reșița. Prețul de pornire este de 154.350 de lei, reprezentând 50% din prețul inițial. Acest fapt a avut darul să trezească nemulțumirile conducerii Primăriei Reșița, chiar dacă muzeul de locomotive aparține familiei Chebuțiu.

În acest sens, Primăria Municipiului Reșița  face câteva precizări într-un comunicat de presă.

Administrarea bacului Baziaș îi revine unui operator ce va fi ales prin licitație

Prin Hotărârea Consiliului Județean Caraș-Severin 186/ 13 octombrie 2015, s-a aprobat constituirea unui drept real de administrare, cu titlu gratuit, asupra bacului de trecere Baziaș 1, aflat în domeniul public al județului Caraș-Severin, în favoarea SC Eoliana Caraș SRL, pe o perioadă de patru ani, exclusiv pentru transportul de pasageri pe Dunăre sau servicii de transport călători pe fluviu.

După ce a rămas fără utilaje, Aquacaraș este în pericol să piardă și clădirile

După ce i-au fost vândute utilajele, unele dintre ele de strictă necesitate, iată că Aquacaraș SA este pe cale să piardă și bunurile imobile. ANAF a întocmit o listă cu imobilele operatorului județean de apă, scoase la licitație în vederea recuperării datoriilor pe care le are Aquacaraș SA.

Pagini

Powered by Jasper Roberts - Blog