Menu

Articol

Ioan Popa: „Căutăm soluții pentru a scurta distanța dintre Reșița și autostradă“

Lipsa investitorilor în Reșița, Anina sau Oravița a fost pusă și pe seama drumurilor proaste care leagă zonele respective de Timișoara și a timpului pierdut cu utilizarea unor rute ocolitoare. De când cu anunțul făcut de ministerul Transporturilor cum că prin Caraș-Severin nu va trece autostrada ci, în cel mai bun caz un drum express, autoritățile locale caută soluții pentru scurtarea distanței de la autostradă și până în zonele lipsite de locuri de muncă.

Primarul Reșiței, Ioan Popa încearcă în aceste zile să găsească o soluție viabilă. În cursul zilei de ieri, edilul-șef a fost la Timișoara unde a discutat cu directorul CNADR, Victor Simion, în vederea indentificării unei rezolvări în cazul pasajului feroviar de la Ezeriș care, din cauza numeroaselor lucrări la calea de rulare ce au avut loc de-a lungul timpului, nu permite accesul autotrenurilor cu gabarit depășit.

„I-am solicitat directorului să efectueaze o expertiză tehnică, în ideea coborârii pantei căii de rulare cu 80 de centimetri. Este exact ceea ce s-a întâmplat cu pasajul rutier de la Reșița. Acesta ne-a asigurat de toată disponibilitatea sa și, în cazul în care expertiza va avea rezultatele favorabile, ne-a promis că va cuprinde pasajul CFR în programul de lucrări al instituției pe care o conduce. În 20 octombrie la Reșița vine vicepremierul Vasile Dâncu și voi profita de prezența sa pentru a-i expune cererea noastră“, ne-a mărturisit Popa.

În opinia primarului, rezolvarea problemelor legate de pasajul feroviar de la Ezeriș reprezintă un prim pas spre atragerea investitorilor care nu vor mai fi nevoiți să aleagă calea ocolitoare, prin Caransebeș. Drumul Reșița-Ezeriș-Lugoj, 54 de kilometri, este calea cea mai scurtă pentru a ajunge la Reșița, din autostradă.

Powered by Jasper Roberts - Blog